Bliv kontaktet

Hvad siger vores kunder

Fokus på tydelige resultater

IFS

Interim HR Manager

IFS er en førende, global leverandør af forretningssystemer til mellemstore og store virksomheder.

På baggrund af en restrukturering i organisationen havde IFS et midlertidigt behov for varetagelsen af rollen som HR Manager i Danmark.

Wise Consulting varetager midlertidigt drift og udvikling af HR-funktionen.

En Wise konsulent løste som Interim HR Manager følgende opgaver:

  • HR Business Partner opgaver for den danske organisation i relation til rekruttering, fastholdelse, udvikling og afvikling

  • Projektleder på lønrevisionsprocessen

  • Udviklingsaktiviteter for medarbejderne i Danmark

  • Daglig sparring med ledelse og HR team

  • Diverse administrative og operationelle opgaver

  • HR jura

Således blev opgaven løst optimalt, indtil den fremtidige organisation kom på plads. Løsningen kunne i øvrigt skaleres op og ned fra uge til uge – afhængigt af kundens behov.

Vil du vide mere?